Wstęp deklaracji
Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o. w Tarnowie: https://www.mcm.net.pl
Data publikacji strony internetowej: 2016-01-01
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
- część odnośników może nie być wyróżniona
- część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego, mają one charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań
- serwis zawiera dokumenty PDF, które są skanami dokumentów – nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
Wyłączenia:
- część plików została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
Dokłada się starań, aby na bieżąco usuwać stwierdzone bariery na stronie internetowej.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-01. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe: Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Ułatwienia na stronie:
- Kolory szarości
- Negatyw
- Wersja kontrastowa
- Możliwość zmiany rozmiaru tekstu
- Moduł wyszukiwania
- Wyróżnienie odnośników
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt, e-mail: mcm@mcm.net.pl , telefon 14 6880511 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Potrzebujesz informacji w innej formie niż prezentowana na stronie internetowej?
Skontaktuj się z nami!
Dane teleadresowe:
Mościckie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
33-101 Tarnów
Ul. Kwiatkowskiego 15
tel.: 14 688 05 11
fax: (14) 688 05 11
e-mail: mcm@mcm.net.pl
strona www: www.mcm.net.pl
W zgłoszeniu podaj:
- adres internetowy strony, na której jest niedostępna dla Ciebie treść,
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- sposób przekazania informacji, który jest dla Ciebie najwygodniejszy (np. druk powiększony, informacja dźwiękowa).
- Na tej stronie internetowej są problemy, które według Ciebie, wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do nas.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób. Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Mościckie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
W sąsiedztwie budynku znajduje się przystanek autobusowy, którym można dojechać z Tarnowa oraz miejscowości ościennych.
Przed budynkiem znajdują się oznaczone kopertą miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Do wejścia do budynku prowadzą schody oraz podjazd z poręczami.
W budynku znajduje się winda z dostępem do wszystkich poziomów.
Wejście do budynku podzielone jest na dwie części. Pierwsza to drzwi zewnętrzne, przez które wchodzi się do przedsionka. W poczekalni i rejestracja oraz korytarzach jest monitoring. W urzędzie jest winda obsługująca wszystkie piętra. Winda jest wyposażona w komunikaty głosowe i przyciski z napisami. Panel w windzie wyświetla numer piętra, na którym znajduje się kabina. Do windy można się dostać z każdego poziomu budynku Urzędu.
Wszystkie piętra są dostępne dla osób z niepełnosprawnością.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze i na piętrach budynku. Większość drzwi ma szerokość 90 centymetrów.
W budynku nie ma progów.
Wszystkie włączniki światła są na wysokości 120 cm ponad poziomem podłogi.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W pomieszczeniach rejestracji pacjentów znajdują się głośniki wzmacniające głos.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna
Zapewnienie komunikacji na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami w formie określonej w tym wniosku:
- Napisać pismo/złożyć wniosek na adres: Mościckie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul Kwiatkowskiego 15 , 33-101 Tarnów lub wysłać e-mail na adres: mcm@mcm.net.pl,
- Przesłać pismo w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (https://epuap.gov.pl/),
- Skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 14 688 05 11
Udostępnianie wybranych informacji i dokumentów:
- w druku powiększonym,
- w języku łatwym do czytania i rozumienia (ETR),
możliwe jest po wcześniejszym przekazaniu zgłoszenia w sposób wskazany powyżej.
Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o.