Jesteśmy firmą świadczącą usługi medyczne w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, diagnostyki medycznej, rehabilitacji, stomatologii, opieki psychiatrycznej i psychologicznej, świadczeń pielęgnacyjno-opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, opieki hospicyjnej i paliatywnej oraz medycyny pracy.
POLITYKA JAKOŚCI I ŚRODOWISKOWA
Dążymy do umocnienia pozycji na lokalnym rynku usług medycznych, przy spełnieniu oczekiwań pacjentów i zwiększenia stopnia ich zadowolenia.
Celem naszym jest:
- świadczenie usług i sprawowanie opieki, zgodnie z wymaganiami i aktualnym stanem wiedzy, oraz postępowanie zgodnie z wymaganiami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska i innymi uregulowaniami środowiskowymi,
- zapewnienie dostępu do usług i zaspokojenie potrzeb przy maksymalnym wykorzystywaniu środków i zasobów,
- zapobiegania zanieczyszczeniom, ciągłej poprawy w zakresie oddziaływania na środowisko,
- stałe powiększanie grona zadowolonych z naszych usług,
- osiągnięcie stabilnej pozycji pod względem ekonomicznym.
Cele zamierzamy realizować poprzez:
- wprowadzanie wewnętrznych standardów jakości i przestrzeganie ich realizacji,
- stałą ocenę i podnoszenie jakości usług z uwzględnieniem opinii pacjentów,
- utrzymywanie dobrych relacji między personelem medycznym a chorym i jego rodziną, zapewnienie sprawnego systemu przepływu informacji,
- dobrą współpracę z dostawcami,
- optymalizacji zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej, właściwego zarządzania odpadami , bezpieczeństwa środowiskowego używanych substancji chemicznych
- współuczestnictwo pracowników w kreowaniu wizerunku firmy i strategii rozwoju,
- stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników,
- stałe unowocześnianie sprzętu medycznego i poprawę warunków leczenia pacjentów.
W naszych działaniach zobowiązujemy się do:
- przestrzegania standardów, wymagań prawnych i innych,
- ciągłego usprawnienia procesów i doskonalenia systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015 oraz systemu zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14001:2015.
Dyrekcja Mościckiego Centrum Medycznego dokonuje okresowych przeglądów funkcjonowania systemu i weryfikuje przyjętą politykę jakości i środowiskową, dostosowując ją do zmieniających się warunków.
Polityka Jakości i Środowiskowa znana jest pracownikom Centrum, jest też podana do wiadomości wszystkim zainteresowanym pacjentom.
W imieniu personelu i swoim własnym deklaruję wolę realizacji wyznaczonych celów jakościowych i środowiskowych, a także stałe doskonalenie funkcjonowania systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego w Mościckim Centrum Medycznym.